• (Android) Swordigo fusk oändliga ädelstenar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fusk oändliga ädelstenar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag gillar spelet, men det är ganska otippat eftersom det var de FREAKING-kontrollpunkterna jag tror att det borde finnas minst 2 eller 3 kontrollpunkter efter att du har slutfört en etapp.

    Ospelbart trashigt spel, hemska kontroller, jag ångrar att jag laddade ner det här men om du vill bli arg, gå vidare och ladda ner

    Det är ett riktigt bra spel, varken för tufft eller för lätt, jag skulle bara rekommendera fler möjliga berättelser eftersom det är väldigt bra tills du slutför det helt en gång för efter det, även om du börjar igen vet du exakt vad som skulle komma. Annars tills du är klar med spelet är ganska bra, kontrollen är trevlig, krafterna är trevliga, handlingen är fantastisk, det skulle också hjälpa om du lägger till några säsongsbetonade händelser i det, även om jag inte vet att det är ett offlinespel. Jag förväntar mig swordigo 2 tack.

    Jag väntar på fler nivåer av spelet, jag har spelat spel flera gånger men det har gått några år men ingen ny uppdatering eller utvecklarsvar kom. Jag ber utvecklaren att uppdatera nya nivåer för detta spel.

    Spelet är väldigt fantastiskt, det har en perfekt handling och grafik och kontroller är också perfekta. Det jag mest gillar med det här spelet är att det är så utmanande och knepigt men anledningen till att jag ger det här spelet 4 stjärnor är för att det har få föremål på marknaden och ädelstenarna är begränsade till 999, det är mitt enda klagomål så ja fixa det här och Jag ger 5 stjärnor.

    BÄSTA SPELET NÅGONSIN!!!!!!

    Nog i det här spelet. Lätt, svårt, extremt, så jag väljer Extremt hårt, när jag spelar förlorar jag alltid. Kan du göra det lättare? Jag kan inte spela det jag blev dödad av magebossen, jag blev dödad av alla fällor och mer. Saken är att jag inte kan spela i tornet för det har varit jag medan jag var där, jag säger alltid dåliga ord och min pappa sa till det är dåligt, men i det här spelet kommer de att hata det, och jag hatar det också, det suger jag 100 gånger och det fungerade inte, så det här spelet är bra, det är 5 stjärnigt, hejdå

    Det är ett roligt långt spel med pussel för att göra det knepigt och spännande

    Inga ord att säga! Ditt spel är fantastiskt och perfekt,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :